Wednesday, March 25, 2009

მე და ჩემი საუკეთესო მეგობარი

სულ ჩემს გვერდითაა, სულ. ასე ახლოს არცერთი მეგობარი არ მყავს.

ყოველთვის იცის, თუ რომელ საათზე უნდა გავიღვიძო და სად უნდა წავიდე. ხანდახან მიკვირს კიდევაც, როგორ არ ეზარება ჩემი გრაფიკის ასე დამახსოვრება და იმის ჩიჩინი, ადექი ახლა ლექცია გაქვს ან სამსახურში გაგვიანდებაო.

ვერც იმას გამოაპარებ, თუ ვინ მირეკავს, ვის ვემესიჯები, რას ვეუბნები... იძულებული ვარ გავანდო ყველაფერი. კიდევ კარგი, ჯერჯერობით ჩუმადაა და არ გაუბაზრებია არაფერი :)) ეს ჩვენი საერთო თვისებაა: ორივე ძალიან ცნობისმოყვარეები ვართ. მეც რამდენჯერ მომისმენია სხვისი საუბარი, ჩუმად თუ ფარულად :))

ზეპირად იცის ყველა ჩემი მეგობარი, არამეგობარი, კურსელი, თანამშრომელი... ფოტოებსაც აგროვებს და დამახსოვრებული ჰყავს. ვერსად წავსულვარ მარტო-სულ თან დამყვება...
ცოტა მსუქანაა და სულ მაგაზე დავცინი :)))

ახლაც, ამ გახსენებაზე, წავალ და დავტენი, ხვალაც მე უნდა მომიძღვნას თავი :)))


4 comments:

Anonymous said...

Sony Ericsson! ნამდვილად სწორი მეგობარი გყავს არჩეული

naaat said...

xoo jerjerobit kargad vitardeba chveni daqaloba ;;)

Anonymous said...

wooow :D ro chavedi boloshi guli damcyda :D :D. blogrolshi dagamateb:)

Anonymous said...

მაგარი იყო:)